Правила взаємодії для бебісітерів

  • Угода користувача – обов’язково ознайомтеся з нею тут.
  • Тільки достовірні дані – при реєстрації на платформі слід вказувати виключно реальні дані.
  • Конфіденційність – не передавайте стороннім особам власний пароль доступу до платформи, а також відомі вам контактні дані батьків чи інших бебісітерів.
  • Знайомство-інтерв’ю – це зустріч бебісітера і батьків, що передує початку вашої роботи з дитиною. Це можливість для вас і батьків побачити один одного, з’ясувати всю необхідну інформацію та прийняте зважене рішення щодо подальшої співпраці. Ми рекомендуємо завжди починати нові замовлення саме зі знайомства-інтерв’ю.
  • Зв’язок – після реєстрації на платформі та отримання замовлення бебісітер повинен негайно вийти на телефонний зв’язок з батьками. Надійність вашого зв’язку – запорука вдалої співпраці. Вчасно відповідайте на дзвінки та повідомлення.
  • Скасування замовлення – якщо вам з поважних причин доводиться відмінити замовлення, на яке ви попередньо дали згоду, якомога раніше повідомте про це батьків. Відмова виконувати замовлення “в останню мить” і безвідповідальне ставлення до домовленостей з батьками можуть стати причиною заборони доступу до користування платформою без права поновлення.
  • Відгуки – після виконаного вами замовлення попросіть батьків залишіти відгук на платформі щодо вашої роботи з дитиною. Це допоможе вам створити власний позитивний рейтинг і привернути увагу інших потенційних замовників.
  • Скарги – адміністрація платформи приймає скарги як від батьків, так і від бебісітерів у разі злісного невиконання домовленостей та порушення правил, що встановлені Угодою Користувача. При виявленні порушень адміністрація платформи залишає за собою право відмовити у доступі до платформи як батькам, так і бебісітерам. Для надсилання скарг використовуйте наші контактні дані тут.